Friday, December 2, 2011

Karen Marie Moning - Great News!!!



Ma intorc la mare mea iubire, Seria Fever - lucru pe care trebuia sa il fac de mult timp, dar l-am tot amanat. Pentru toti iubitorii de Fever din Romania va prezint urmatoarele:

"Exciting news: I’ve agreed to write two more books after that (i.e. the Fever spin-off trilogy). Once the new trilogy is complete, I’m returning to the core story begun in the FEVER series, and will resume writing about Mac, Barrons, V’lane, Cruce, the Unseelie king, the concubine, the Song of Making.

All in all, there are five more books coming about the Fever World!

Because I know you guys, I know this is going to make some of you as nervous as it makes you excited. Trust me. I’m making no compromises with the characters or the story. It’s all unfolding exactly as it should, true to itself-which means, it’s a sometimes rocky road. Dark times ahead, guys. But I write it all with genuine love for the characters, the world, and you the reader."

Karen Marie Moning


Voi nu va bucurati??? EU DA! Sunt si speriata totodata...cum adica "rocky road"??? Ce se va intampla cu Mac, Barrons, V'lane...?


Photobucket

19 comments:

CCAM said...

URAAAAAAA!!!!!!!!! Rocky road my ass! Barrons si Mac tb sa ramana impreuna altfel dau divort (de KMM)!

Christyna_BM said...

My...petunia! Si eu sper sa ramana impreuna intr-un final. Nu dati spoilere fetelor ca va pap! :))

Bonnie Ithil said...

lesiiiin de placere aici :X:X:X:X:X
Apare o continuare la seria mea preferata ( Ms. Cristina ca m-ai "obligat" sa o citesc :)) )si la noi nu a aparut nici macar astea 5 volume in limba romana asta e foarte trist :((

KittygoesFoxy said...

Sunt superbe, imi pare asa de rau ca n-au aparut la noi...

Andreea said...

Ne bucuram,dar mai intai sa apara si la noi:X

ioana alexandra said...

foarte buna vestea!!
dar oare noi cat va mai trebui sa asteptam??:(

IRLover said...

O super veste! Sper sa avem ocazia sa o citim si noi,daca Leda o sa scoata aceasta seria:D

andra lavander said...

eu abia astept sa aud ca va fi publicata si la noi, daca nu ma vad obligata sa o citesc in engleza

Deea said...

YAY! Vesti bune, intr-adevar! Si eu sunt putin speriata, dar am incredere in KMM. Oricum nu ma pot satura de stilul si cartile ei, deci sa scrie cum vrea numai sa scrie odata!:))

Ma intreb de cate ori mai pot citi toata seria pana apare urmatorul volum...

Geo. said...

Holy fuck, si eu nici primul volum nu l-am terminat, D-zeule! :))
Chiar ma bucur pentru voi, fetelor, ca pana termin eu seria, apar si restul volumelor. Si da, sper sa apara si la Leda!! :)))

CCAM said...

@Deea - asteapta Craciunul! Ai promis!

Larisa said...

Ce de treaba pare autoarea...Ma bucur pentru voi fetelor, dar o sa ma bucur si mai mult cand va aparea si la noi...

♥MIM said...

Wow! Este o veste foarte buna,acum chiar trebuie sa ma apuc si eu:D

JustLaugh said...

nu am citit nici o carte nu stiu cum nu am dat niciodata de serie ...acum neeaparat trebuie s-o citesc:)

Alexandra said...

Nici eu nu am citit Fever inca dar e bine ca apar tot mai multe.
Trebuieee sa ma apuc sa citsc seria asta

Mirela said...

nu am citit inca seria...dar ma bucur pentru voi

caval marina said...

Nici eu nu am citit seria ,dar vreau sa o citesc mi se pare interesanta:)

Oanaaa. said...

ieii :)) ma bucur si eu pentru voi, ca doar cartile nu le-am citit..:))

monika.love96 said...

Nici eu nu am citit cartile!Dar sper din tot sufletul ca Leda sa le publice.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori