Friday, December 2, 2011

Fourteen kids. One superstore. A million things that go wrong.

A huge store isn’t the worst place to be stranded. There’s food and water, bedding and books. But what if it’s not safe to leave? Emmy Laybourne had us from the get-go with her utterly fresh and fast-paced debut.

Six high school kids (some popular, some not), two eighth graders (one a tech genius), and six little kids are trapped together in a chain superstore. Together they build a refuge for themselves inside, while outside, a series of escalating disasters, beginning with a monster hailstorm and ending with a chemical weapon spill, seems to be tearing the world—as they know it—apart.

13 comments:

KittygoesFoxy said...

Descrierea e super tare. Coperta e super marfa. (Azi am ceva cu "super" asa ca scuzati repetitia:))

Bonnie Ithil said...

Asta e cu siguranta descrierea care mi-a atras cel mai mult atentia pe saptamana asta, foarte interesanta :x

ioana alexandra said...

coperta imi place la nebunie. la fel si descrierea. mi-ar placea sa citesc cartea asta

♥MIM said...

Imi place fundalul de la coperta.

Larisa said...

Dystopia, eram sigura :D Mda, are dreptate, nu e chiar asa rau sa fi prizonier intr-un magazin... depinde ce se intampla mai departe.

Alexandra said...

Cartea apare in 2012? Imi place ideea cartii. O carte pe care clar as citi-o :))

caval marina said...

E super descrierea,cand apare cartea?

Mirela said...

e interesanta descrierea...dar nu ma atrage asa tare

Larisa said...

In tema si coperta, chiar imi place ce au ales pentru a ilustra dezastrele de afara.

Oanaaa. said...

Dam chiar e super :)))

monika.love96 said...

E interesanta descrierea.

JustLaugh said...

nu prea stiu ce sa zic..descrierea
m-i se pare comuna..iar coperta nu e rea:)

andra lavander said...

chiar foarte dragut ca grupul e format atat din pisti populari cat si din cei mai putin populari

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori