Tuesday, December 20, 2011

Catalog LEDA 2011



10 comments:

Larisa said...

Divergent e cap de lista! Nici nu e de mirare, daca a fost aleasa cea mai buna carte fantasy a anului 2011.

Andreea said...

Numai aparitii frumoase au cei de la Leda

JustLaugh said...

de data asta imi place ce poze au ales pentru prima pagina mai ales aia cu Divergent...sunt pline numai de carti bune!

ioana alexandra said...

toate cartile sunt absolut superbe
ma oftic ca n-am apucat sa-mi iau Ingerul mecanic nici pana-n ziua de azi..

Mirela said...

si eu ma oftic ioana :D....dar e timp....ce de carti...numai bunaciuni

monika.love96 said...

Am si eu primul catalog...am scris pe el in dreptul la fiecare carte pe care o vreau cuvintele "De cumparat" si apoi i l-am dat lu tata :))sa se uite si el un pic :))

KittygoesFoxy said...

Multe carti super! Numai criza sa se termine mai repede.

Oanaaa. said...

Pe toate le-as vrea :)))
Divergent neaparat <3

andra lavander said...

o multime de carti premiate si care merita citite!

Bonnie Ithil said...

Dragutz noul catalog. Credeam ca vor pune si ceva pagini cu ''In curand''

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori