Friday, December 2, 2011

Brand New Soul Screamers Novella

Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie una seria Soul Screamers mi-a placut foarte mult! Inca sper sa se gandeasca o editura draga noua sa o publice si in Romania. Cei mai norocosi, din SUA, desigur, au parte de o noua Nuvela Soul Screamers care va fi lansata pe 1 ianuarie.

Don't Close Your Eyes.

Sophie Cavanaugh is not going to let her freak of a cousin's strange psychiatric condition ruin high school for them both. Not after all the work she's put into cultivating the right look, and friends, and reputation. But then, Sophie sees something so frightening she lets out a blood-curdling scream—and finds herself stuck in a bizarre parallel world where nothing is safe and deadly creatures lurk just out of sight, waiting for her to close her eyes and sleep...forever.

Could this world be real? Or does insanity run in the family...?


Photobucket

12 comments:

KittygoesFoxy said...

Suna bine de tot, iar coperta imi pare dulce, sensibila. Foarte frumoasa.

ioana alexandra said...

n-am citit seria asta deci nu prea stiu ce sa spun. pare draguta. coperta e frumoasa:)

♥MIM said...

Ce ochi frumosi are tipa:X

Larisa said...

Si eu sper sa se gandeasca vreo editura de la noi sa o publice pentru ca mi se pare o serie foarte buna... si noua aparitie nu dezminte acest lucru. Oh, and I heard that insanity actually runs in the family O_O

Alexandra said...

Coperta e superba. Tipa e frumoasa foc.Poate o publica si la noi..

Mirela said...

daca apare seria asta la noi...ar fi prea tare...imi place descrierea

caval marina said...

Coperta e superba si nici descrierea nu e rea:)

Larisa said...

Coperta e foarte frumoasa, de fapt asa au fost toate din seria Soul Screamers.

Oanaaa. said...

Pare destul de ok..Ma bucur pentru ei:))
N-avem si noi noroc..

monika.love96 said...

Coperta e frumoasa foc...ce sa mai zic de descriere...

JustLaugh said...

descrierea imi place foarte mult..iar de coperta ce sa mai zic..no comment!

andra lavander said...

coperta e frumoasa, iar descrierea pe masura

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori