Monday, December 12, 2011

2012 in cinematografe

Aruncand un ochi pe Cinemagia am constatat ca majoritatea filmelor prea mult asteptate sunt in fapt ecranizari, adaptari sau create pe baza benzilor desenate. Dintre ele mi-au atras atentia:

The Hunger Games, premiera în România: 23.03.2012
Snow White and the Huntsman, premiera în România: 01.06.2012
World War Z, premiera în România: 28.12.2012

The Hobbit: An Unexpected Journey, premiera în România: 15.12.2012

John Carter, premiera in Romania: 9.03. 2012
Dupa benzi desenate:

Hugo,premiera in Romania: 13.04.2012
The Amazing Spider-Man, premiera in Romania: 06.07.2012
The Dark Knight Rises, premiera în România: 20.07.2012
The Avengers, premiera în România: 04.05.2012
Si nu in ultimul rand, si avand in vedere prezentarea filmului, nu puteam sa-l uit pe unul dintre preferatii  nostri:

Dark Shadows, premiera în România: 18.05.2012

16 comments:

Bonnie Ithil said...

Sunt cateva titluri pe care nu le voi rata, mai ales Hunger Games :x

JustLaugh said...

Wow...abia astept filmele din 2012..sunt un mare fan al filmelor...deja nu mai am la ce sa ma uit..astept nautatile:))...mai ales Hunger Games..apoi filmul unde joaca actorul meu preferat Johnny Depp:X..abia astept s-o vad si pe Kristen in rolul de Alba ca Zapada:)...oricum le voi viziona pe toate:D

andra lavander said...

anul 2012 o sa fie unul incarcat, multe carti si filme bune se lanseaza, eu abia astept breaking dawn part2 si normal Vapire Academy filmul, desi cred ca are lansarea in 2013

Oanaaa. said...

The Hunger Games chiar il astept cu nerbdare :x :x

Cărți Alese said...

Super! Astept cu nerabdare The Hunger Games si Dark Shadows, avand in vedere ca Burton a mai colaborat cu Depp la genul Horror-Sleepy Hallow(Calaretul fara cap),care a fost un film excelent, va garantez ca filmul o sa fie "beton".

@CCAM ai uitat de The Woman in Black, care suna foarte bine!

Bianca said...

Abia astept: Snow White and The Huntsman ,The Hunger Games si Dark Shadows.
:X:X:X
Si celelalte par interesante mai ales Avengers

ioana alexandra said...

cu siguranta nu voi rata Hunger Games si Dark Shadows !!

Nyx said...

Eu abia astept Hobbitul si Alba-ca-Zapada:X

Bonnie Ithil said...

Am si eu o intrebare, In Hobbitul cati din actorii din Stapanul inelelor vor juca? In afara de Orlando ca de el stiu...

CCAM said...

@Bonnie Ithil - uite aici detalii http://www.imdb.com/title/tt0903624/

Bonnie Ithil said...

Mersi Mona! :D

Mirela said...

the hobbit...am citit cartea...sunt curioasa cum va fi filmul...

Larisa said...

O, da, The Hunger Games! Nu o sa-l ratez, cred ca va fi la fel de bun ca si cartile.

♥MIM said...

Abia astept The Hunger Games, salivez:))

Larisa said...

Cred ca si Dark Shadows va fi interesant, doar il au pe Johnny Depp :D

monika.love96 said...

Multe dintre ele abia astept sa apara.Mai ales "The Hunger Games"

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori