Friday, November 18, 2011

Robert Pattinson – Acum cu 50% reducere la LEDA


16 comments:

Unknown said...

Cine are cartea? :-? Pe mine ma tenta sa o cumpar atunci cand a aparut, dar am zis ca neah... daca ma intereseaza ceva am Wikipedia..

Larisa said...

Daca esti fan infocat Robert Pattinson, acum ai o ocazie grozava de a achizitiona aceasta carte :)) Suna ca o reclama :)) Bravo Leda si va mai asteptam tot cu reduceri ca aceasta :D

Stephany said...

Interesant ! Ce pot spune ? Nu sunt chiar un fan infocat al actorului !
Dar chiar suna interesant .

Mirela said...

am cartea :D

giddusadik said...

@Theo~: Ha!Ha! Asa e, Wikipedia n-are nevoie de reducere!

giddusadik said...

Dar cred ca e buna cartea pt fanii infocati.

ioana alexandra said...

nu ma omor dupa Robert deci nu am cartea si nici nu o sa mi-o cumpar:D

Bonnie Ithil said...

Imi place de el, sau imi placea acum 2 ani de ma crizam cand vedeam poze sau ceva cu Rob :))=)) Nu am cartea si nici nu ma atrage, decat sa dau 30 de lei pe ea sau m-ai mult cand nu e la reducere m-ai bine imi cumpar o carte pe care chiar sa vreau sa o citesc :-??

KittygoesFoxy said...

Il iubesc pe Rob! :(( Totusi nu am finantare pentru biografii ale actorilor:(

Andreea said...

Asta da oferta.Sper totusi sa-i conving pe ai mei ,daca nu..mi-o iau de la Gaudeamus:D

Alexandra said...

Am vrut de cateva ori sa imi cumpar cartea asta..dar m-am gandit ca pot afla tot ce vreau despre el de pe net..Dar tot e tentanta oferta..

caval marina said...

Eu o sa mi-o iau de la Gaudeamus:D

Palmaciu Elena said...

O0 carte destul de..................ok.Dr am alte carti mult mai prioritare decat asta asa ca o sa mai astepte putin.

♥MIM said...

Nu prea ma pasioneaza asa ceva, sinccer:))

monika.love96 said...

Nu ma mai pasioneaza Robert Pattinson :)

JustLaugh said...

nu mi se pare asa interesanta..desi am citit-o:|

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori