Monday, November 28, 2011

Poughkeepsie by Debra Anastasia

Love is patient. Love is kind. Love never fails. Love never fails, right?

In an interwoven tale of unlikely loves and relationships forged by fire, Debra Anastasia takes readers into the darkest corners of human existence, only to show them the radiant power of pure adoration and true sacrifice. Complicated families and confused souls find their way to light in this novel, which manages to be racy, profane, funny, and reverent all at once.
 

14 comments:

Larisa said...

Interesant titlul... descrierea e mai neobisnuita, nu stim la ce sa ne asteptam... Oricum, imi plac epitetele cu care e descrisa :D

KittygoesFoxy said...

Imi place mult de tot coperta:X Descrierea e super.

ioana alexandra said...

descrierea m-a facut foarte curioasa. as vrea sa citesc cartea asta

Unknown said...

Pe mine m-a dat gata atat coperta cat numele protagonistei - Anastasia.. i wanna read it :X

giddusadik said...

Coperta-hmmm...no comment
Dar imi place cum incepe descrierea "Love is patient. Love is kind. Love never fails. Love never fails, right? "

caval marina said...

Super coperta ....:)

Alexandra said...

Interesaaant :X Imi place coperta . Anastasia..mereu mi-a placut numele asta

Larisa said...

Si mie imi place coperta, e simpla, dar frumoasa tocmai prin simpletea ei.

Mirela said...

Love is patient. Love is kind. Love never fails...hmmm daca chiar ar fi dragostea asa...imi place cartea

♥MIM said...

Love never fails, right?
M-a captivat, sublim<3

Dana said...

Foarte tare descrierea !
Daca toate cartile ar avea descrieri de cenul , parintii ar da faliment pt ca le-as vrea !!!!!

monika.love96 said...

Imi place foarte mult cum e scris titlul copertii.In schimb imi lplace la fel de mult descrierea.

JustLaugh said...

mi se pare o carte asa frumoasa...imi place foarte mult videoul:)

andra lavander said...

coperta e frumoasa si descrierea foarte..profunda, chiar as vrea sa citesc cartea

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori