Sunday, November 27, 2011

In posta, de la targ si nu numai

Vroiam sa pun titlul "La spartul targului" dar am renuntat ca sa nu dam conotatii nedorite...
S-a intamplat ca in perioada asta sa prindem niste oferte extraordinare ce ne-au permis sa achizitionam carti pe mai multe cai, astfel:
Gaudeamus - sambata
diverse magazine, librarii, anticariate
precomenzi Leda si Bookdepository
Acum va trece o perioada lunga pana la noi achizitii majore cantitativ pentru ca, nu-i asa, trebuie sa le si citim...

17 comments:

Mirela said...

ce frumoase sunt :X spor la citit mona

ioana alexandra said...

falling under e superba
lectura placuta si ne spui care ti-a placut in mod special

Alexandra said...

Waaa catee sunt :X Spor la citit! O groaza de carti super!

Anonymous said...

Ce carti sunt acelea din stanga din prima poza?

KittygoesFoxy said...

Vreau si eeeeu:X Spor la citit!

Bonnie Ithil said...

Off ce frumos :x
Am si eu Revelatii si Tradari dar imi doresc mult Predestinati,Divergent, Pasiune si Jocul minciunii

andra lavander said...

pai eu cu siguranta sunt nerabdatoare sa vad recenzia de la divergent, e o serie pe care sper sa o am si eu cat mai curand in biblioteca

Larisa said...

Nu mi-am luat niciodata atatea carti o data :)) Sunt curioasa in privinta cartii "Atlasul de smarald", am auzit cate ceva despre ea...

Unknown said...

Ahh.. cat d ebine arata.. pot sa le simt si mirosul.. carti noi :X un deliciu.. sa le cititi cu placere!!

giddusadik said...

Felicitari! Sunt cateva carti de acolo care mi le oresc si eu. Sper ca faceti o recenzie pt. The Goddess Test.

caval marina said...

Sa le citesti cu placere sunt super:)

♥MIM said...

Vai, chiar ca ati spart targul:)) Enjoy them!>:D<

Dana said...

Mama, cate carti!!!
Spor la citit , pentru ca la cate sunt o sa ai nevoie :)) :)) !!

CCAM said...

@tuturor - Multumesc, sunt sigura ca o sa am nevoie de spor mai ales ca nici nu o sa am prea mult timp liber in perioada asta(nici nu vreau prea mult pt ca daca as avea nu as mai putea sa-mi iau alte carti, nu?).

monika.love96 said...

Cate carti :)) :((( vreau si eu...
Spor la citit!

JustLaugh said...

cat de faina e coperta de la Goddess test:X...toate cartile sunt frumoase

Andreea said...

Foarte frumoase toate titlurile:X

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori