Tuesday, November 29, 2011

The Girl with the Dragon Tattoo by Stieg Larsson


Amazon Best of the Month, September 2008: Once you start The Girl with the Dragon Tattoo, there's no turning back. This debut thriller--the first in a trilogy from the late Stieg Larsson--is a serious page-turner rivaling the best of Charlie Huston and Michael Connelly. Mikael Blomkvist, a once-respected financial journalist, watches his professional life rapidly crumble around him. Prospects appear bleak until an unexpected (and unsettling) offer to resurrect his name is extended by an old-school titan of Swedish industry. The catch--and there's always a catch--is that Blomkvist must first spend a year researching a mysterious disappearance that has remained unsolved for nearly four decades. With few other options, he accepts and enlists the help of investigator Lisbeth Salander, a misunderstood genius with a cache of authority issues. Little is as it seems in Larsson's novel, but there is at least one constant: you really don't want to mess with the girl with the dragon tattoo. --Dave Callanan

21 comments:

♥MIM said...

Mmm, nu ma omor dupa niciuna dintre coperte, dar descrierea este destul de interesanta:)

Larisa said...

Nu am citit "Barbati care urasc femeile" desi am auzit ca e buna. "The Girl with the dragon tattoo" (pana si titlul e super) pare foarte interesanta.

giddusadik said...

Nu-mi plac deoc copertile...

CCAM said...

@giddusadik - tot astept sa ne zici ce iti place!!!!

caval marina said...

Mie personal imi palce descrierea ,desi aveti dreptate copertile nu sunt interesante:D

Andreea said...

Chiar m-a facut curioasa.Si trailer'ul pare interesant

ioana alexandra said...

am citit jumatate din primul volum ( ca asa s-a dat la Gazeta Sporturilor) si mi-a placut(mai ales ca suna fana carti politiste), dar din pacate n-am mai apucat sa citesc si restul de volume
cat despre filme...nu le-am vazut pana acum dar am auzit ca sunt cam dure

Larisa said...

Da, nu sunt foarte reusite copertile...pacat. Poate cea cu Daniel Craig are ceva sanse sa atraga cititorii :D

Alexandra said...

Da...copertile puteau sa fie si mai bune..Oricum, conteaza cartea si nu coperta. Descrierea imi place :X

Mirela said...

"The Girl with the dragon
tattoo" imi place prea tare titlul

Jo.hanna said...

E o trilogie care trebuie citita. Clar! E absolut geniala! Poate primele 50 de pagini din primul volum, Barbati care urasc femeile, sunt usor plictisitoare, insa o data ce ai trecut de acelea, nu mai poti lasa cartea. Iar urmatoarele doua volume sunt si mai captivante. Eroina, Lisbeth Salander, e superba!

Georgiana Serban said...

Jo.hanna that's my girl !
Cartile sunt superbe,geniale,ce sa mai....nu am suficiente cuvinte de lauda la adresa scriitorului.
Pacat,mare pacat ca nu mai traieste,pt ca mi-ar fi placut mult de tot sa mai citesc si alceva scris de el.
Puneti mana si cititi acesata serie ,pt ca merita toti banii.
Legat de coperti,stim cu totii ca nu coperta conteza ci continutul cartii,poveste si felul cum sunt transpuse personajele.
Daca a-ti fi citit mi-ati fi dat dreptate ca toate acele coperti se potrivesc de minune(cu mici excepti).
Asa ca da,mie un-mi plac copertile prezentate.
Cele alesa de editura TREI nu sunt asa de interesante si de explicite ,si eu una tot le-am cumparet,si tin sa mentionez ca nu regret deloc,pt ca aceasta serie-si "face toti banii".

Christyna_BM said...

Da, seria e foarte buna. Fanii genului mystery/thriller vor fi incantati. Poveste buna, personaje bune. Filmele suedeze sunt can dure, dar foarte, foarte bune! Nu inteleg de ce simt ei nevoia sa faca si varianta americana. Actrita care a jucat-o pe Lisabeth in filmele suedeze a ajuns la Hollywood acum :D.

giddusadik said...

@CCAM: am spus akm la chat,pur si simplu sunt mai mofturoasa cand vine vorba de carti :)

monika.love96 said...

Mie nu imi place decat o singura coperta,a doua de pe primul rand.In rest nu imi plac copertile.

Bonnie Ithil said...

Am auzit de ele dar nu am avut ocazia pana acum sa citesc :D

KittygoesFoxy said...

Mie imi place prima coperta mult, imi aminteste de Jared Leto:X
Descrierea imi place. Mult

ank said...

Le-am cumparat atunci cand a fost aparut la noi si volumul 3 si in o saptamana nu am facut altceva decat sa la citesc, mi-au placut foarte mult, merita citite de fanii genului. La film insa nu am avut rabdare sa ma uit, m-a ”iritat” chiar, pentru ca nu era in engleza si actorul principal nu-mi placea cum arata (da, stiu, puteti sa radeti de mine, dar, daca tot imi fac timp sa ma uit la un film, macar sa-mi placa ambalajul) Acum astept cu nerabdare varianta americana, sper ca nu fiu dezamagita

JustLaugh said...

nu stiam ca sunt si carti eu am auzit..de film..sincer nu prea imi place cum arata fata in film:|...nu l-am vazut pe tot doar o parte:D

Gheorghiev Alexandra said...

pare interesant filmul si unele coperti :-?,:)),dar nu cine stie ce

Handmade by Wicca said...

Am citit primele doua volume si trei sferturi din volumul 3.
Sunt pur si simplu geniale, Lisbeth este atat de bine conturata incat ai crede ca ea chiar se ascunde undeva in lumea asta mare.
Mikael este un prieten cu adevarat devotat Lisbethei, in ciuda nepasarii pe care Lisbeth o arata fata de el.
O admir pe fata asta pentru simplul fapt ca poate obtine tot ceea ce isi doreste, cred ca daca ar fi sa fac o legatura intre ea si un citat, acesta ar fi " Scopul scuza mijloacele! ".
Am vazut si primele doua filme in varianta lor suedeza si pot spune ca am ramas placut impresionata de faptul ca regizorul a respectat atat de bine firul narativ din carte. Nu este totul perfect, dar spre deosebire de alte filme este foarte bun din acest punct de vedere.
Actorii sunt, in cea mai mare parte, asa cum mi i-am inchipuit, Noomi Rapace este perfecta pentru acest rol.
Cred ca nu mai este cazul sa va spun ca nu trebuie sa judecati o carte dupa coperti, continutul conteaza. Seria pe care o am eu are coperti mult mai anoste decat cele prezentate aici, pe blog, dar nu asta e ceea ce conteaza la o carte.

Recomand seria cu mare drag!
Lectura si vizionare placuta! :)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori