Thursday, November 3, 2011

George R.R. Martin iti ofera 45% reducere pentru orice comanda!‏


9 comments:

Larisa said...

Super reduceri din partea celor de la Nemira...eu tot astept reinnoirea stocului Stephen King...

Andreea said...

Daca as avea mai multi bani mi le-as lua pe toate:x:))

KittygoesFoxy said...

Bina zis, Andreea!
Desi pana acum nu am mai citit George R. R. Martin, imi place sa incerc chestii noi.

giddusadik said...

Multumim Nemira, dar eu nu citesc horror!

Mirela said...

dar seria de cantec de gheata si foc nu e horror

Unknown said...

ahh, reduceri :X:X

Cei de la Nemira dau reduceri mai multe decat dau aia de la magazinele de haine :))) ce-ar fi sa ne imbracam cu carti? =p~

monika.love96 said...

Theo~ asta ar fi o idee super!Am avea mereu u noi cate o carte!

Sayuki said...

Haine ne trebuie fie ca vrem sau nu pe cand cartile sunt optionale, se intelege de ce gasesti mai multe reduceri la carti :))

Palmaciu Elena said...

Foarte dragut dar cartile astea nu sunt pe gustul meu.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori