Tuesday, November 29, 2011

DIN 20 DECEMBRIE CU REVISTA BRAVO - NU PLANGE SUB CLAR DE LUNA


De Craciun, o noua surpriza oferita de editura noastra preferata, LEDA. Nu plange sub clar de luna la un super pret de 10,99 lei numai cu revista BRAVO. Sa n-o pierdeti :P

Şi totul începe atât de simplu.

Tu. El. Luna.

Te-ai ars.

De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde sărutându-se cu un coleg de liceu.


Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare.

Adio rochie de bal. Adio bocanci de mers în drumeţii.


Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac. Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu el, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine.


De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună.

20 comments:

Larisa said...

Bineinteles ca nu o sa o pierd :D Super vestea asta, abia astept pana in 20.

Andreea said...

Vaii:X Mor de nerabdare:X Asta da veste superba:X

caval marina said...

wow ...cat de tare ...normal ca mi-o iau am luat toate cartile care au aparut cu bravo pe ultima am luat-o azi (al 10-lea volum din Vampirii Sudului)!!!

giddusadik said...

Super! Chiar speram sa mai aduca o carte buna cu Bravo!

ioana alexandra said...

eu sunt cam nehotarata..nu stiu daca sa o iau
a citit-o cineva de aici?? merita?

Alexandra said...

Caaat de tare :X Chiar vroiam cartea asta :X Deci pana pe 20 decembrie nu mai apar carti?

Mirela said...

am cumparat-o acum un an....e draguta....am auzit ca un UK a aparut si volumul 2

CCAM said...

Chiar nu stiam... o veste buna pentru cei ce nu si-au luat-o inca

Dana said...

Suuuperrrr!
Chiar imi doaream sa mai vina carti cu Bravo , pentru ca au un pret foarte bun , doavada ca mi-am luat si toate 10 volumele din Vampirii Sudului!
Totusi pacat ca pana pe 20 nu mai apar carti! :((

♥MIM said...

A fost super cartea, o am, dar o sa o iau si in aceasta varianta;))

Mirela said...

de ce kyty?!

andra lavander said...

am auzit ca e dragutza cartea, poate mi-o iau si eu

crybv said...

Super.o sa am si eu ocazia sa citesc aceasta carte care pare destul de interesanta.

monika.love96 said...

Eu am cartea!Dar e foarte bine ca cei de la Bravo o vor publica.

Bonnie Ithil said...

Am citit-o de la o prietena si chiar mi-a placut, cu siguranta o sa o cumpar si eu:D
in ce format va fi?

Alexandra said...

Formatul va fi 10,5 x 17,5 cm Ca si celelalte :)

KittygoesFoxy said...

Pare interesanta cartea, dar nu cred c-o voi achizitiona.

JustLaugh said...

mi-a placut cartea..pacat ca este doar un volum:(..eu ma asteptam sa mai continue:|

Oanaaa. said...

mamaaa :x nu mai am rabdare :((

Gheorghiev Alexandra said...

iiiii ce bine ca o am cartea:x...easa romantica:X...pacat ca este numai un volum :-<

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori