Wednesday, November 30, 2011

Citate Nici Moarta Nici Maritata



Moartea te pune pe gânduri. Reflectezi mai ales la momentele cand ai dat cu oistea-n gard sau la toate lucrurile pe care le-ai făcut(Betsy)

E foarte dificil sa iesi cu un tip care cheltuieste mai multi bani decat tine pe produse de îngrijire a parului. Unul caruia nu-i intalnesti niciodata privirea , fiindca e prea ocupat sa se uite in oglinda. Iar majoritatea sunt ca niste animale de prada, te  intorci sa-i care barmanului inca un pahar si cand ai revenit, te trezesti ca partenerul s-a apucat sa vrajeasca o alta papusica...sau s-o pipaie. Sau poate chiar pe chelner (Betsy)

Am ajuns la Hamton & Sons, intr-o slujba adventuroasa si periculoasa. Adventuroasa pentru ca rareori existau destui bani ca sa platim facturile companiei. Periculoasa pentru ca deseori ma temeam ca nu cumva sa cedez dorintei de a-mi sugruma seful, pentru ca apoi sa fiu arestata sub acuzatia de crima .Tripla crima, in cazul in care brokerii mi se puneau in cale(Betsy)

In mod evident, ma inselasem nu ma aflam in iad. Iadul nu era un coridor cu lambriuri din lemn cu o oglinda intr-un  capat si un sicriu in capatul opus. Era logic de ce aratam atat de respingator. Eram moarta. Tampitul ala de la volanul Pontiac-ului Aztek, in cardasie cu pisica mea, ma omorasera(Betsy)

- Parinte, trebuie sa ma ajuti, am exclamat
- Cu mare placere, numai ca eu nu sunt preot
- O sa ajung in iad, desi n-am facut nimic rau ca sa merit sa fiu blestemata.
- Domnisoara, ti-am spus eu nu sunt preot, sunt ingrijitorul bisericii catolice
- Nu-i nimic. merge si-asa. Ce-ai zice sa ma snopesti cu niste agheasma? Sau poate sa ma bati cu un crucifix pana mor, ori sa arunci in mine cu niste anafura?(Betsy si Ingrijitorul)

Bogatasii sunt congenital, niste nenorociti(Betsy)

L-am ridicat pe Nick si l-am carat la mine in camera ca pe o Scarlett blonda de sex masculin, in vreme ce eu jucam rolul de Rhett in varianta de vampir(Betsy)

- Eu sunt Betsy
- Betsy?
- Nu incepe. N-am ce face daca  sunt dotata cu puteri malefice si un prenume banal.
- Imi pare rau, atat doar ca....intelegi? Lista e suprarealista.
- Lista?
- Vampir, nemoarta, creatura diavoleasca a noptii, sete nestavilita, violatoare de barbati...si Betsy?(Betsy si Marc)

- Eu sunt inscrisa in P.E.T.A
- Esti una dintre ei? Vai de mine. N-am stiut. Isuse, ce murdar ma simt! De ca nu m-ai zis?
- Nu te supara faptul ca sunt vampir, dar te deranjeaza cotizatia mea la P.E.T.A?
- Hei. una e sa fii sluga a lui Satan, cu asta ma puteam impaca, si alta e sa fii o iubitoare  de maimute pigmei...ihhhh! Am si eu mandria mea.(Betsy si Marc)

Thanks to Mirela

17 comments:

Mirela said...

sunt asa amuzante...betsy e asa spirituala =))

Larisa said...

Cand am citit sinopsisul cartii mi-am zis ca autoarea are imaginatie din plin...citatele astea demonsreaza acelasi lucru :))

giddusadik said...

Dragut!

andra lavander said...

foarte amuzante citatele

♥MIM said...

Sunt foarte amuzante si dragute citatele:))

crybv said...

Cred ca este o carte amuzanta.Merita citita.

caval marina said...

Cat de amuzanta cartea=))

monika.love96 said...

Ce amuzante sunt :))

Bonnie Ithil said...

Cred ca e foarte interesanta seria si o sa o pun si eu pe lista mea de carti pe care le vreau :D

ioana alexandra said...

foarte haios citatul cu "parintele":))
trebuie sa-mi iua si eu cartea neaparat

Alexandra said...

Siii eu, pare o carte asa buna. Citatele sunt foarte frumoase si amuzante :))

KittygoesFoxy said...

Seria aceasta e super-haioasa, mai ales dupa ce am vazut reacti lui Staphany:))(pe diverse bloguri)

CCAM said...

Mie mi-a placut si amuzat volumul 1 si de mult astept ca Nemira sa publice (in sfarsit!!!!) volumul 2.

Larisa said...

Ce tare e coperta! Se potriveste de minune cu continutul.

JustLaugh said...

citatele sunt asa amuzante..precum titlul:D

Oanaaa. said...

Ce amuzanta e =)))) :)))

Gheorghiev Alexandra said...

ce imaginatie are autoarea =)),da e si amuzanta :))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori