Wednesday, November 16, 2011

Castigator Concurs Capcana Mortala


Se pare ca pe blogul nostru numarul 13 este foarte norocos sau cuiva ii poarta noroc :D
Castigatoarea Volumului 11 din Seria Vampirii Sudului, intitulat Capcana Mortala, oferit de editura noastra preferata LEDA este:
Oana Ilasi

Felicitari Oana, vei primi si un e-mail, dar mi-ar placea foarte mult castigatorii sa afle acest lucru de pe blog, imi place sa cred ca voi chiar urmariti Bibliophile Mystery, nu vizitati numai pentru carti...asta era o paranteza, asa :D. Astept adresa ta corecta si completa, mailul meu il gasesti la contact. Va rog sa va inregistrati pe blog ca utilizatori vizibili, pentru ca altfel nu pot verifica daca ati dat follow sau nu, iar asta ma obliga sa descalific concurentii. Nu am facut asta pana acum, dar concursurile sunt organizate pentru cititorii Bibliophile Mystery, pentru fanii LEDA care sunt multi si trebuie sa existe o modalitate de identificare a lor.
Hugs & Kisses pentru voi toti, o meeega surpriza va asteapta in weekend si una mai aproape, maine cel tarziu.


20 comments:

♥MIM said...

Felicitari Oana, sa te bucuri de carte!

Larisa said...

Felicitari si lectura placuta!

ioana alexandra said...

felicitari!! sa o citesti cu placere

abia astept sa vad ce surprize ne pregatiti:D:*

Unknown said...

Felicitari Oana :X Sa o citesti cu placere :X

andra lavander said...

felicitari

Andreea said...

Felicitari Oana:*
Lectura placuta>:D<

Bonnie Ithil said...

felicitari!!! sper sa o citesti cu placere pentru ca e super, pe mine nu m-a dezamagit deloc :D

Oooo surprize O_O, astept astept astept :P :x

Stephany said...

Felicitari !
Si eu m-am inscris pt ea , dar ...poate ca o voi castiga la un alt concurs ! Cine stie !
Pwpici :X

Miha:D said...

Felicitari! Sa te bucuri de ea. Abea astept...:) surprizeee!!!

Jo.hanna said...

Multumesc! Clar o sa ma bucur de ea!

KittygoesFoxy said...

Bravo Oana!
O, si nu urmarim Bibliophile Mystery (puteati gasi totusi un nume mai scurt:))) pentru super-concursurile voastre, chiar aveti un blog interesant ce merita citit.:*

Christyna_BM said...

Pup fetele, nu ma refeream la niciuna dintre voi...e destul sa va spun ca la fiecare concurs se inscriuin jur de 70 de persoane :P faceti voi socotelile...oricum am observat multi inscrisi pe care nu ii gasesc si la followers. Pe voi va cunosc pe toate.

giddusadik said...

Felicitari, Oana! Ma bucur pt tine!

Alexandra said...

Felicitari Oana!

Marina Caval said...

Felicitari!

caval marina said...

Felicitari!

Mirela said...

felicitari si spor la citi...

♥MIM said...

Da, exact. Si eu am uitat sa specific ca nu stam pe aici neaparat pentru concursuri.Eu vad aici un blog bine lucrat, si foarte interesant. Unul dintre cele mai bune!

Palmaciu Elena said...

Super concursul este minunat blogul .Felicitari

monika.love96 said...

Felicitari!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori