Friday, November 4, 2011

Recomandari de weekend‏


12 comments:

KittygoesFoxy said...

Reduceri! Multumim pentru anunt!

Mirela said...

:((((( mona nu mai imi face ciuda

Stephany said...

Stiu cum e , Mirela ....
Nici eu nu mai pot sa-mi i-au nimic pt ca :
1) Nu mai am bani
2) Nu mai am timp sa citesc ! Deja am ramas in urma cu lectura . Ma asteapta 5 carti sa le citesc :D

giddusadik said...

Eu pun bani la pusculita pt Gaudeamus. Am de gand sa ma duc acolo si sami fac de cap!

Larisa said...

Si eu am cam ramas in urma cu lectura dar stiu ca vine vacanta de iarna :D Libris, ca intotdeauna, ne ofera ce-i mai bun.

Unknown said...

Reduceriiiiiiii!!

:x Si eu sunt in aceeasi situatie cu banii fetelor, dar sper ca daca tot vine ziua mea de Craciun sa primesc mai multi banutzi :x

Alexandra said...

Si eu ma gandeam ca-s singura in situatia asta :)) Nasol...Exact...bine ca vine Craciunul

monika.love96 said...

Eu sunt in aceeasi situatie ca voi fetelor...la bani ma refer.

♥MIM said...

Multumesc de anunt, o sa trag o tura pe acolo:))

Sayuki said...

Ma-m uitat si eu prin oferta, dar toate cartile pe care le vreau eu sunt la pret intreg..of

andra lavander said...

bani sa ai ca cei de la libris au mereu reduceri

Palmaciu Elena said...

Mereu reduceri bani sa avem!

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori