Sunday, November 6, 2011

Aniversare 300 Followers: Concurs Twilight The Graphic Novel 1


 Yay!!! Avem 300 Followers *Happy Dance*. Multumim tuturor si va promitem ca vom incerca sa facem Bibliophile Mystery cat mai atragator pentru voi. Ne-am tot gandit si gandit cum sa sarbatorim, ce sa va dam...si-am gasit. Pentru ca este si luna Breaking Dawn si peste tot vedem afise cu filmul si toti il asteptam cu sufletul la gura...

...Facem un concurs rapid. Premiul il vedeti mai sus, este Twilight the Graphic Novel vol. 1.
Inscrierea este pe baza de comentariu pe care il veti lasa la aceasta postare.
Trebuie sa contina: numele de utilizator cu care urmariti blogul prin GFC sau Yahoo, adresa de e-mail si un mesaj prin care sa ne convingeti ca va doriti cartea. Cel mai frumos mesaj va fi castigator. Data limita de inscriere este 10 noiembrie. Castigatorul va fi anuntat pe blog si va primi un e-mail.
Succes Tuturor!

PS Nu uitati celelalte competitii de pe blog: Cititorul lunii si Vampirii Sudului 11. Pe care le puteti accesa din butoanele din dreapta sus.

21 comments:

Muneca Chucky said...

GFC:Muneca Chucky
email:scrumdevise7@ymail.com
Imi doresc cartea aceasta pentru ca ador catile grafice facute dupa romane de succes,am citit twilight si mi-a placut mult povestea si dragostea imposibila dintre un vampir si un om.In capul meu cand citesc, se deruleaza un film si eu vad intamplarile pe viu,as vrea cartea pentru ca asa as vedea daca imaginatia mea coincide cu cea a celui ce a infaptuit cartea.O carte buna care din pacate nu se afla in biblioteca mea din in varianta normala(cand am citit-o am imprumutat-o).Mi-o doresc foarte mult.

Succes tuturor participantilor!

♥MIM said...

Felicitari pentru urmaritori>:D< Revin si eu mai tarziu cu participarea!:))

RooBsTeeN said...

GFC:RooBsTeeM

email : saya_maryana@yahoo.com

Desi sunt o mare fana twilight nu imi doresc cartea pentru mine ci pentru verisoara mea care se regaseste in povestea dintre Edward si Bella si care mi-a fost mereu ca o sora mai mica .. si stiu cat de mult ii iubeste atat pe actori cat si pe personaje .. si fiindca se apropie ziua ei de nastere ce cadou ar putea fi mai frumos decat ceva ce isi doreste din toata inima.

Anonymous said...

GFC: Laura
email: laura_rbd4ever@yahoo.com
Hmmm...Imi doresc aceasta nuvela grafica in primul rand pentru ca am citit intreaga serie Twilight si mi-a placut foarte mult.Desi a trecut destula vreme de cand am citit cartile,nu o sa uit ca aceasta serie mi-a deschis drumul spre cartile fantasy.Pe de alta parte,nu am mai citit niciodata o nuvela grafica si ma gandeam ca asta ar fi un inceput bun.Multumim pentru concurs!

Andreea said...

Felicitari:*
GFC :Andreea
email:unforgettable.dreams95@yahoo.com
De ce imi doresc aceasta nuvela?Pentru ca este un gen nou pentru mine in primul rand..ca format ma refer.Iubesc povestea si am cautat multe informatii despre aceasta nuvela.De cand am prezentat-o cu mult timp in urma pe fostul meu blog Twi mi-am dorit-o ,fiind ceva nou pentru mine.De asemenea imi plac benziile desenate foarte mult si presupun ca ste tot ceva de genu..si nu stiu..Cred ca as fi ceva wow..sa cite4sc si sa vad totul..Imi place mereu sa cunosc ceva nou..si..asta ar fi,, o noua provocare '' ,ca sa zicem asa si chiar vreau sa o incerc.:X

andra lavander said...

GFC;andra lavander
mai:lavander_200779@yahoo.com
imi doresc nuvela grafica pentru ca sunt o mare fana twilight. imi amintesc cand am auzit pentru priman data de aceasta serie, la stirile pro tv de la ora sapte intr-un weekend cred spunea ca fimul twilight are mare succes in strainatae si eu ma gandeam cine s-ar dori sa vada un film cu vampiri? sunt inspaimantatori. si intr-o zi am gasit filmul si ma gandeam: sa ma uit la nemo? sa ma uit la twilight? si am decis sa ma uit la twilight si nu am regretat nicio secunda. apoi am cautat pe net si am aflat ca are si o continuare. abia dupa ce am vazut si new moon, am incput sa citesc cartile, prima a fost zori de zi, apoi amur, luna noua, eclipsa si cele 12 capitole din midnight sun. era sa iau primul meu 4 la scoala pentru ca in loc sa inat am citit cartile, bine ca profa de mate ma cunostea si mi-a mai dat o sansa, ca altfe...
oricum ador seria pentru mi-a deschis ochii spre o lume noua, a vampirilor, asa am descoperit acest univers spuer, si imi e si rusine, adica traiam in tara lui dracula de 15 ani si nu stiam pactic nimic despre vampiri.
si in plus sunt o mare fana a benzilor desenate, in special manga.
voi iubi mereu twilight pentru ca asa ama avut sansa sa descopar oameni deosebiti si o poveste de iubire care depaseste orice limite.

Mirela said...

imi doresc foate mult nuvela grafica twilight deoarece seria amurg a fost prima mea dragoste in materie de carti cu vampiri si mereu va avea un loc special in inima mea....si dea dreptul e imposibil sa nu iti placa seria cat de putin....sincer mie mi.a deschis ochii...si mi.a artat minunata lume a cartilor fantasy & sf de care acum sunt dependenta, recunosc cu mana pe inima....si sincera sa fiu orice fan adevarat ar trebui sa aiba nuvela grafica amurg

Mirela said...

gfc: mirela_8923
e-mail:lulu_mirela90@yahoo.com
si ca incheiere voi ramane un fan al seriei amurg....pentru totdeauna
succes participantilor

KittygoesFoxy said...

GFC: Nyx
mail: stephenie_cool2011@yahoo.com
M-am indragostit de Twilight. Am citit primul volum dupa ce toata lumea a facut-o, de Craciunul trecut. M-am indragostit de Edward, am suferit alaturi de Bella si m-am lasat consolata de Jake. Am trait cele mai puternice sentimente alaturi de personaje. Aceasta serie m-a schimbat, intr-o mai mica sau mare masura. M-a facut sa-mi doresc dragostea. A fost prima serie fantsy pe care am citit-o si mi-a deschis apetitul pentru cartile cu vampiri.
De asta imi doresc asa de mult Twilight the Graphic Novel vol 1.
Pentru ca sunt unul dintre oamenii care au inteles povestea si au trait-o cu adevarat.

monika.love96 said...

felicitari pentru cei 300 de followers!!!!!!Cred ca revin si eu mai tarziu pentru a ma inscrie la concurs.

ioana alexandra said...

wow 300 followers!! flicitari si la cat mai multi!!
succes participantilor

Larisa said...

300! Felicitari si sa speram ca se va ajunge la si mai multi :) Eu nu ma prea pricep sa conving lumea, asa ca mult succes participantilor!

Stephany said...

GFC : Stephany07
Email : alyna712@yahoo.com
Ce as putea scrie sa va impresionez ? Nu prea ma pricep la chestii din astea , dar pot sa va spun ,doar adevarul . Seria Twilight mi-a schimbat viata ! M-a maturizat , m-a facut sa iubesc cartile si mai ales pe cele fantasy . A trecut deja un an de cand am citit prima carte : Amurg . Un an minunat , in care am descoperit atatia fani ai acestei serii , atatea bloguri dedicate fan-ficurilor si site-urilor despre Twilight .
Tot ce pot spune , este ca seria Twilight mi-a schimbat viata in totalitate , si poate ca nu as fi aici daca nu era ea .

Nu stiu cat de convingatoare am fost , dar tot ce am scris a fost din inima . Si , poate ca nu sunt cel mai mare fan , dar sunt unul , si fiecare conteaza .

Bonnie Ithil said...

Super concursul ce sa mai e woow woow woow!!!
Ce sa spun sa va impresionez?? toata lumea incearca asta, toata lumea vrea cartea asta si normal ca si eu o vreau doar e Twilight!!! Cred ca toti suntem aici din cauza cartilor Twilight, ele ne-au facut niste "Vanatori de carti" uni foarte insetati cred eu :D
Imi doresc cartea pentru ca sunt foarte curioasa sa vad cum e o nuvela facuta dupa niste carti pe care chiar le ador si pe care le-as citi mereu nu conteaza ca am 15 , 20 sau 50 de ani cartea asta poate fi apreciata de oricine indiferent de varsta.

GFC: Ithil
mail:monyk4th@yahoo.com

Scz am sters comm-ul de mai sus pentru ca am uitat sa mentionez gfc-ul si id-ul, aeriana de mn :)

Unknown said...

GFC: Theo~
E-mail: theo_petcan@yahoo.com

De ce imi doresc cartea?

Nu poti sa creezi un spatiu minunat fara un izvor in care propria ta reflexie sa nu te indrageasca! Ador cartile de acest gen, ador sa citesc, ador sa vad ca multi dintre voi nu au uitat de acele foi prafuite de pe altarul creatiei care se numesc carti, nu ati uitat de aceasta bucurie imensa de a citi!

Seria Twilight a fost usa spre universul fantasy, pana atunci ascuzandu-ma dupa romane politiste vechi, cartile lui Jane Austen si ale lui Dan Brown, Paulo Cohelio.. in niciun caz nu gandisem la o alternativa, la un univers paralel.

M-am indragostit de Edward la fel cum el s-a indragostit de Bella. Era un personaj misterios, puternic, ascuzandu-se dupa un perete aproape invizibil, dar care exista totusi si il tine ascuns de ochii "cautatori de marfa buna" ai colegilor, dar nu si de ochii blanzi si inocenti ai ei.

Nu numai ca avusese revelatia de a face chiar eu o banda desenata pentru romanul acesta, dar m-am oprit pentru ca la o saptamana au anuntat ca va exista chiar un astfel de roman grafic.

Imi place Twilight, imi plac benzile desenate, imi place munca de calitate si imi place sa prezint respect celor care au muncit la aceasta serie :)

Succes tuturor participantilor :)

P.S. Stiu ca suna oribil ceea ce am spus, dar eu asta simt :)

giddusadik said...

FELICITARI!!! Succes tuturor participantilor!

caval marina said...

email:nikki_red@yahoo.com
Ce pot spune am aflat de Twilight...intr-un fel cu totul bizar si neasteptat.
Anul trecut eram o fata care nu prea credea in dragoste si mai ales in miracole. Insa ceva s-a intamplat cu mine cand am vazut Twilight.
Sa va spun , eram in tren si mergeam la tara cand mi-am dat interesul in a vede acest film...l-am vazut in programul tv pe HBO si am zis sa incerc , vorba proverbului"Dace nu risti, nu castigi" si pot spune ca am avut numai de castigat.
A doua zi dupa ce am vazut Twilight pot spune ca am fost alta persoana, adica nu ma mai interesa ce cred oamenii despre mine, insa ma interesa cum sunt eu si incetul cu incetul m-am schimbat.Daca anul trecut traiam in lumea frumoasa si citeam numai carti care aveam final fericit azi citesc orice, numai sa fie sf si sa ma regasesc in acea carte .Pot spuen ca aceste filme ,dar mai ales cartile m-au schimbat in persoana care sunt azi, independenta si inchisa in mine care sufera in ea. Nu stiu daca o sa castig,dar va dau un sfat daca va regasiti intr-o carte inseamna ca tu faci parte din ea.
Succes tuturor!:)

CCAM said...

Sunt convinsa deja ca ne va fi foarte greu sa alegem comentariul castigator... Of! Ce-si face omul cu mana lui...

ioana97 said...

Inainte de toate: felicitari pentru cei 300 followers! La cat mai multi.
GFC: balmezandrada
Si acum...De ce vreau cartea asta? In primul rand pentru ca ador romanele grafice(cartile in general, de orice fel), dar imi plac romanele grafice pentru desene, pentru ca au mai multa munca in ele(parerea mea) si pentru ca ma ajuta sa ,,studiez'' ca sa zic asa, desenul. Am invatat foarte mult desen din romane grafice, benzi desentate si am ramas cu dragostea asta pentru ele. Putin ciudat ,nu? Oricum, revenind la cartea asta in mod special, o vreau si pentru ca mi-a placut Twilight si vreau sa vad versiunea grafica(sunt mai aproape de personaje asa), dar pe de alta parte si pentru ca vreau sa o recitesc si sa o recitesc uneori si romanul grafic e mai scurt si mai placut. Sper ca o sa reusesc sa imi pun mainile pe carte, dar daca nu, asta e, doar speranta moare ultima.
Succes tuturor!

♥MIM said...

Kyky Tm
irinuk98@yahoo.com

Seria Twilight a fost prima serie fantasy pe care am citit-o, iar acest lucru a avut o influenta colosala asupra gusturilor mele care s-au schimbat, odata ce am patruns in lumea magica si spectaculoasa a vampirilor si creaturilor imaginare. Povestea de iubire dintre cei doi protagonisti m-a captat de la inceput pana la sfarsit, am fost cu ei, am trait cu ei, am fost alaturi de ei, inclusiv in cele mai dificile momente care puteau distruge pentru totdeauna relatia lor amoroasa. Am plans alaturi de Bella in Luna Noua, am ras de particica de sarcasm ce se regasea in ea la inceputul cartii Zori de Zi..Am facut parte din poveste, si in acelasi timp, dar paralel, mi-am creat propria-mi poveste, unde totul s-a asezat asa cum am vrut eu, unde eu ma jucam cu elementele ce constituiau povestirea. Pe scurt, cititul acestei serii a influentat pasiunea mea pentru scris, incepand astfel atat sa imi dezvolt imaginatia, cat si sa scriu fan-ficuri nu neaparat pe tema Twilight. Poate chiar creatii faurite de propria-mi minte, am incercat sa fiu originala. Daca spre exemplu maine mi-ar zice cineva ca a fost interzisa pastratea unui exemplar din Twilight in casa oricarui om deoarece influenteaza negativ viata adolescentilor, cred ca mai degraba as murii decat sa arunc cartile, sa distrug sansa oferita de autoarea care a scris acele carti, sansa de a descoperi lucruri noi pe care inainte nu le stiam, sansa de a imi crea propriul univers cu conditii propice caracterului si dorintelor mele. Filmele le-am savurat cu cea mai mare placere, iar dupa partea a 2-a sunt sigura ca lacrimile mi se vor usca pe obraji..Cum a fost si in cazul Harry Potter..Nu voi inceta niciodata sa imi amintesc de aceste carti, pentru ca fac parte din dezvoltarea mea ca persoana si din calitatile pe care mi le-am insusit dupa ce mi-am regasit propria persoana agatata printre randurile acestor carti, personalitatea mea fiind sugrumata printre cuvintele ce pot fi deslusite doar de cei care inteleg ce exprima ele cu adevarat..Adevarata "eu" era atat de aproape, si cu ajutorul acestor carti am reusit sa mi-o asum..
Nu mai am nimic de adaugat, este singurul adevar pentru care imi doresc aceasta carte, si, mai mult de atat, am reusit dupa atata timp sa exprim in cuvinte ca Twilight pentru mine a insemnat un adevarat compromis cu viata, un amalgam de vise si sperante, si o sansa la un nou caracter, mai matur, mai responsabil, mai dornic sa afle lucruri noi, si, cel mai important, am devenit genul de om care este multumit cu ce are daca situatia este favorabila. Daca nu, o sa lupte impotriva tuturor obstacolelor pana va dobori toti adversarii, si ea insasi va devenii unul de temut!

Succes tuturor!

Palmaciu Elena said...

Sincer nu ştiu cum să incep dar îmi doresc aceasta nuvelă grafica deoarece Amurg mi-a deschis portile spre aceasta lume pe care nu o cunosteam(nu citeam decat autori romani asta daca citeam)(trebuia sa citesc de obicei pentru scoala si atunci se putea numi chin).Daca acum 3 luni imi spunea cineva ca o carte te putea schimba,face mai responsabil,te poate face sa lupti pentru visele tale cu siguranta nu il credeam ,sau i-as fi zis ca nu are rost sa incerce asta deoarece nu prea exista carti pe care le citesc fara cearta dapai sa ma schimbe in cea ce am ajuns in prezent.Dar se pare ca o carte te poate schimba în cea ce nici nu ai fi crezut vrodata ca ai putea sa ajungi de buna voie.Am descoperit ca nu totul se rezuma la cea ce cred uni oameni despre tine si ca asta este doar parerea lor si nu trebuie sa pui la suflet.Imainte de Amurg nu stiam sa lupt pentru visele,dorintele mele ma opream doar la un singur NU pe care mi-l spunea lumea.Dar am ajuns sa inteleg ca daca iti doresti ceva din toate inima si daca lupti sa iti matelializezi dorintele acel lucri se poate indeplini doar prin vointa ta proprie.Acum nu conteaza caţi de NU SE POATE primesc nu conteaza deoarece stiu ca orice lucru este posibil daca lupti cu tot sufletul pentru al face.Aceasta prima carte pe care am citit-o ma facut sa devin foarte responsabila si sa iubesc aceasta serie.Am ajuns sa am toate cartile autoarei publicate in romana.Am descoperit ca iubire invinge orice si te poate scimba.Tot iubire scoate din tine cea ce este mai bun si te face sa devi sensibil in deferite momente.Aceaste este cartea care m-a scimbat si imi doresc aceasta nuvele deoarece fiecare dintre noi dorim sa avem o amintire a ceva ce ne-a scimbat.Uni dintre noi nu pot uita prinul.....fulg de nea..........sarut.......etc.
Asa eu nu pot uita aceasta serie care m-a scimbat si o sa o pastrez mereu int-un colt din noua eu.De acea imi doresc aceasta carte deoarece eu nu o am si imi doresc sa am ceva legat de cea ce ma creat si m-a facut mai puternica.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori