Friday, November 4, 2011

Anita Blake Vampire Hunter: Circus of the Damned - Book One: The Charmer

BEST-SELLING AUTHOR LAURELL K. HAMILTON'S FAN-FAVORITE VAMPIRE HUNTER RETURNS! Anita Blake walked away from her last case with more than a few bruises—but those wounds are nothing compared to the scrapes that lie ahead in this blood-soaked adaptation of Hamilton's third erotic thriller. To find a killer targeting the undead, Anita must descend into the dangerous, supernatural demimonde operated by the master vampire Jean-Claude. It will take all of Anita's wits to survive THE CIRCUS OF THE DAMNED!
 

13 comments:

♥MIM said...

Imi suna cunoscut numele Anita Blake dar momentan nu stiu de unde sa o iau:))

Alexandra said...

Ce tare! Mereu mi-au placut cartile cu fete mai dure..luptatoare :))

andra lavander said...

imi place

giddusadik said...

AH! Urasc seria asta si urasc si comicsurile.

KittygoesFoxy said...

Super super! Place;)

Mirela said...

oooo e seria mea preferata :X iubesc seria asta, desi am citit doar cadavrul care rade

Stephany said...

Pare chiar interesant . Imi place noua idee in care fetele se lupa si nu mai sunt asemanate cu niste printese fara aparare care-si aspteapta prinul sa le salveze !

Bonnie Ithil said...

Hmmm am avut si eu un voluml (circul damnatilor, a stat vreo 3 ani prin biblioteca degeaba, pt ca de fiecare data citeam 3-4 pag si nu puteam sa mai continui, nu m-a atras deloc (cred ca e prima si singura carte dupa 'Ion' care nu am putut sa o citesc), nici macar in biblioteca nu o mai am, am dat-o :)

Larisa said...

La noi nu au aparut decat 3 volume din seria Anita Blake :( Se pare ca editura nu prea a stiut cum sa promoveze seria, din pacate...

Unknown said...

Nici nu trebuie sa spuna mare lucru, copertile m-au dat pe spate din prima. Si daca cei de la Marvel sunt la fel de buni cum erau si intrecut atunci merita toti banutii!!

monika.love96 said...

Cei de la Marvel fac cele mai tari comicsurile.

Palmaciu Elena said...

Super mie imi place.

andra lavander said...

abia astept sa para si in Romania seria

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori