Wednesday, October 19, 2011

Soul Screamers 05 - If I Die Covers

US
UK
France

9 comments:

CCAM said...

Coperta UK imi place dar m-am plictisit de recomandarea "Fanii Twilight vor iubi seria"

Palmaciu Elena said...

Coperta din UK este mai frumoasa.Sau cel putin mie mi-se pare

andra lavander said...

si coperta us este frumoasa si cea din uk

Bonnie Ithil said...

CCAM exact asta cred si eu, trebuie sa se inceteze cu chestia asta, eu una nu cumpar o carte pentru ca scrie de Twilight pe ea.
Copertile din USA si UK le stiam si mi sa pareau chiar frumoase dar cea din Franta e groozava, imi place cel mai mult :D

ioana alexandra said...

prima coperta imi place mult, dar cea din Franta e exceptionala!

Larisa said...

Coperta din UK atrage cel mai mult atentia, e mai...hm, misterioasa.
Exista sanse sa apara si la noi seria aceasta?

Christyna_BM said...

Noi speram sa apara. e frumoasa seria

Palmaciu Elena said...

Da CCAM ai dreptate am mai citit carti cu "fani amurg vor iubi seria "dar nu toate ai fost pe gustul meu desi am citit toate cartile scrise de STEPHENIE MEYER

Larisa said...

Depinde daca o sa atraga atentia vreunei edituri. Twilight a aparut la Rao, cine stie...poate intr-un viitor mai indepartat.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori