Friday, October 7, 2011

Recomandari de weekend‏


7 comments:

Ithil said...

Memorile unei gheise am citit-o, e foarte frumoasa m-a captivat inca din primele pagini.Apa pentru elefanti cum e?

Christyna_BM said...

Pai cred ca e buna. nici filmul nu l-ai vazut? e frumos

CCAM said...

Apa pentru elefanti mi-a placut. Destul de mult.

Ithil said...

Nu am vazut filmul, dar o sa ma uit, si daca imi place imi i-au si cartea :D

CCAM said...

dar intrati pe site ca sunt mai multe carti in reducere

Cristina Plescan said...

L'am citit!!!! "memoriile unei gheise" :) Mi'a placut .

Larisa said...

"Memoriile unei gheise" este superba, chiar o recomand. E mai bine sa cititi cartea apoi sa vizionati filmul, dar cred ca multi au vazut deja filmul care e foarte bine realizat.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori