Monday, October 17, 2011

Promotii Corint Junior - CRONICILE WARDSTONE si TUNELE


6 comments:

ioana alexandra said...

am citit primele 3 volume din Cronici si imi plac
si Tunele sunt frumoase, dar Cronicile mi-au placut mai mult:D

andra lavander said...

poate o sa profit si eu de oferta sa mi le achizionez, am o lista lunga de carti pe care mi le doresc, mai trebuie sa fac ordine prin ea si sa-mi stabilesc prioritatile

Bonnie Ithil said...

Ce mai oferta!!! pacat ca stau prost cu bani momentan :(. Eu am citit cronicile wardstone de la o prietena si chiar mi-au placut, am si eu 2 volume in biblioteca dar nu sunt nici macar in ordine, le-am primit de la cineva care nici nu stia ca sunt mai multe :)).
Tunele nu am citit, e interesanta?

Palmaciu Elena said...

Deabea aştept să termin cartea pe care o citesc să ma apuc de tunele am auzit că este bună

Andreea said...

Daca n-ar fi criza atat de mare le-as lua pe toate:))

Larisa said...

Foarte tentant, mai ales ca am un volum din Cronici...daca as gasi ceva sponsori mi le-as lua pe toate.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori