Wednesday, October 5, 2011

Promotie Academia Vampirilor la editura LEDA

7 comments:

ioana alexandra said...

foarte tare reducerea cine nu a citit inca aceasta superba serie are un motiv bun s-o faca:D

ithil said...

wai ce super, si eu am nevoie de 3 volume, poate mi le cumpar si eu acum. :D

Alexandra said...

Eu nu am niciun volum inca, dar daca fac rost de bani am de gand sa profit de oferta, e prea geniala.

Cristina Plescan said...

:X Seria e superba!!

Palmaciu Elena said...

Nu eram prea sigura la inceput de serie dar acum as vra sa o citesc poate mai fac rost de bani.Cine stie

Larisa said...

Super reducerea, chiar se merita. Pacat ca luna aceasta am alte lucruri de achitat :(

andra lavander said...

de cand asteptam reducerea asta, clar nu mai mananc o luna si mi le cumpar

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori