Wednesday, October 19, 2011

Precomanda Litera - Legaminte de Ally Condie

În lumea în care trăieşte Cassia, nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Cineva – Societatea – hotărăşte pentru toţi: ce să mănânce, cu ce să se îmbrace, cu cine să se căsătorească sau unde să lucreze. Când Cassia află că cel mai bun prieten al ei îi va fi Pereche, consideră această alegere perfectă. Nu pentru mult timp însă, căci imaginea care-i apare pentru o fracţiune de secundă pe microcardul ce conţine date despre Perechea ei aparţine unui alt băiat... Viaţa ei de până acum, atât de atent rânduită, este complet dată peste cap, iar consecinţele acţiunilor ei nu se lasă mult aşteptate.
Legăminte este prima carte dintr-o trilogie despre riscurile asumate în numele iubirii, despre prietenie, speranţă şi curaj.
 „O poveste de dragoste distopică, scrisă de un suflet de poet... În sfârşit, o minunată lume nouă de care fanii seriilor Amurg sau Jocurile foamei o vor adopta ca fiind a lor.”  Kami Garcia şi Margaret Stohl, autoarele romanului Cronicile Casterilor
Roman publicat în 31 de țări!

10 comments:

Palmaciu Elena said...

Dupa parerea mea cartea este foarte buna merita citită.

Bonnie Ithil said...

Deci a aparut precomanda asta inseamna ca in curand o sa apara si in magazinele Diverta :x. Nu stiu de ce dar cartile de la Litera nu le achizitionez de pe net, prefer sa le astept sa apara in librarii.

Christyna_BM said...

iti spun eu de ce. pentru ca e destul de scump transportul. si in librarie are acelasi pret ca pe site :*

monika.love96 said...

cred ca merita sa o citesc.In plus imi place foarte mult coperta

ioana alexandra said...

mie nu-mi place deloc coperta. nu se potriveste cu continutul

Palmaciu Elena said...

O sa o cumpar imediat ce apare la magazine.Nu merita să le cumperi de pe net pentru ca platesti si transportul.Plus ca eu stau la doi pasi de librali

Larisa said...

Deci si in aceasta carte e vorba despre o lume distopica, interesant. Si mie mi se pare un pic nepotrivita coperta, dar nu ma pot pronunta pentru ca inca nu am citit, astept aparitia in librarii.

Andreea said...

Chiar tare noua coperta.imi place mai mult decat cea originala.Cartea se anunta a fi promitatoare

Larisa said...

Are o apreciere buna din partea autoarelor Cronicile Casterilor si mai e si comparatia cu Amurg si Jocurile foamei...daca ne luam si dupa numarul de tari in care a fost publicata, mai mult ca sigur ca e buna.

andra lavander said...

coperta iti da mult de gandit, nu prea inteleg de ce barbatul e din ziare

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori