Thursday, October 27, 2011

Halloweenul nu poate exista fara maestrul genului Horror!‏


8 comments:

ioana alexandra said...

nemira mereu are reducere la Stephen King
sunt curioasa cum scrie Rodica Ojog-Brasoveanu. mie imi plac cartile politiste dar n-am "incercat-o" pana acum.

CCAM said...

Rodica Ojog Brasoveanu scrie bine. Acum mult timp, cand am citit unele din cartile ei, mi-au placut foarte mult.

Christyna_BM said...

Si eu am incercat Rodica Ojog Brasoveanu. Este un fel de Agatha Christie a noastra. Mi-a placut foarte mult.

Bonnie Ithil said...

Am auzit de ea dar nu am citit, cred ca o sa incerc si eu, desi nu ma omor dupa scriitorii romani :).
Super ofertele :D

Andreea said...

Foarte buna ideea celor de la Nemira

andra lavander said...

ma bucur ca autorii romani sunt din ce in ce mai promovati, chiar avem scriitori valorosi

Larisa said...

Total de acord, Stephen King este maestrul genului horror. Pacat ca nu au reinnoit stocul, multe carti sunt epuizate.

Unknown said...

Si nu l-am epuizat eu :))) desi am cam cumparat ca o nebuna cartile lui :-" :D

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori