Saturday, October 1, 2011

From Frost Cemetery




5 comments:

CCAM said...

I love Bones, Barrons, Dimitri, London... Doamne cati sunt! Noroc ca sunt toti doar personaje... dar ce personaje!!!

Mirela said...

mona nu mai spune...of de-ar exista macar unul;X

Ithil said...

chiar ca,macar unu si cred ca era isterie...Eu una mor dupa Adrian din Academia Vampirilor...aia e singura carte care am aruncat-o la nervi, ca nu sa terminat cum am vrut eu...

Larisa said...

Frenezia Bones :D Este un personaj demn de un fanclub.

andra lavander said...

adrian merita pe cine care sa-i raspunda la iubire cu aceeasi intensitate, iar rose nu era persoana potrivita, rose este si asa destul de aiurita nu mai are nevoie de cine la fel in vita ei, in bloodlines adrian va gasi pe cineva care sa-l iubeasca cu adevarat, eu inca sper la cuplul adrian-jill

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori