Saturday, October 8, 2011

Fever Poster

9 comments:

CCAM said...

Pentru asa "fever" nu exista medicamente, te prinde si nu mai poti scapa de ea. Dar cine si-ar dori?

Ithil said...

super copertile... imi place seria mult sper sa fie publicata si la noi :D

Christyna_BM said...

Coperta volumului 5 va fi editata sa semene cu celelalte in varianta engleza. Am o idee in privinta pozei, dar abia astept sa o vad gata

Cristina Plescan said...

De Karen am citit "highlander" si mi'a placut enorm de mult. Sper sa iasa si aici seria "fever" :)

Christyna_BM said...

daaa, am citit si eu highlander 1 si 2. Sunt bune dar Fever e si mai si. Acelasi stil dar mult mai complexa

andra lavander said...

o srie de care am auzit multe lucruri bune, sper sa para si in romania

Geo. said...

O sa apara! Sa speram@
Si ultima coperta Cristina... vreau sa vad cum o sa arate!
Oricum , arata bestial toate una langa alta :X!

ioana alexandra said...

ahh sper sa para si la noi!!!

Larisa said...

Foarte frumoase copertile, ar fi minunat sa apara si la noi.

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori