Thursday, October 13, 2011

Citate Academia Vampirilor


-Crezi ca sunt draguta?
Ma privi cu o seriozitate totala, asa cum facea intotdeauna.
-Cred ca esti frumoasa.
-Frumoasa?
-Esti atat de frumoasa, ca ma doare uneori.
(Rose-Dimitri)

Lissa şi cu mine eram prietene încă de la grădiniţă, când educatoarea noastră ne-a pus să ne facem lecţiile împreună. Să obligi copii de cinci ani, cât aveam noi atunci, să scrie corect Vasilisa Dragomir şi Rosemarie Hathaway era mai mult decât o cruzime, iar noi— sau mai degrabă eu — reacţionasem în consecinţă. Aruncasem cu cartea în învăţătoarea noastră şi o făcusem o nemernică fascistă. Nu ştiam ce înseamnă acele cuvinte, dar ştiusem cum să lovesc o ţintă în mişcare.(Rose)

Am  intalnit privirea insistenta a lui Dimitri. Era greu de descifrat. Poate ca-mi spunea ca el crede in mine, sau poate ca-mi spunea ca eram o idioata pentru ca ma luptam cu Kirova, nu-mi dadeam clar seama.(Rose)

— Hei, Mason, am zis, sterge-ti balele de pe fata. Daca ai de gand sa te gandesti la mine dezbracata, fa-o in timpul tau liber.Cateva chicoteli si hlizeli intrerupsera tacerea uimita, iar Mason Ashford isi reveni din uluirea lui, zambindu-mi stramb.
— Asta e timpul meu, Hathaway. Eu conduc antrenamentul de astazi.
— A, da? am replicat eu. Oh. Pai, atunci cred ca-i un moment bun sa te gandesti la mine dezbracata.
— E mereu un moment bun sa ne gandim la tine dezbracata.
(Rose-Mason-Eddie)

— Ah. Deci din cauza asta esti aici. Ca sa-ti plangi de mila.
— Nu glumesc. Vorbesc series.  El ridica din umeri si se sprijini nepasator de un perete inclinat.
— Si eu la fel. Ador autocompatimirile. Pacat ca n-am adus batiste. Despre ce vrei sa te plangi mai intai? Ca o sa-ti ia o zi intreaga sa redevii populara? Ca va trebui sa astepti doua saptamani inainte ca Hollister sa-ti expedieze niste haine noi? Daca platesti pentru livrare cu prioritate, s-ar putea sa nu dureze asa de mult.
(Cristian-Lissa)

Cateodata, daca eram cu adevarat norocoasa, imi zambea. Un zambet adevarat. Nu vroiam sa recunosc fata de nimeni, nici macar fata de mine –insa in unele zile traiam pentru zambetul acela. Ii insenina fata. “Superb” nu-l mai descria satisfacator.(Rose)

Singura fantezie mai incitanta decat sa mi-l imaginez pe Dimitri ducandu-ma in brate era sa mi-l imaginez in pieptul gol ducandu-ma in brate.(Rose)


Thanks to Lavander :*


13 comments:

andra lavander said...

sper sa va placa, sunt citate pe sufletul meu, cele care m-au facut sa zabesc sau m-au emotionat, multumesc cristinei

ioana alexandra said...

super citatele
ador VA:x

Bonnie Ithil said...

Super :x, mi-au adus aminte care de frumoasa e cartea si ca merita recitita. La ultimul citat nu am putut sa nu rad :))

Christyna_BM said...

Cu placere, Lavander. Ai fost foarte draguta sa mi le dai. :)

Geo. said...

Voi chiar vreti sa ma omorati ?:(
adica eu de abia am terminat VA si stiti cat sunt de obsedata de ea si vreti sa ma determinati sa o recitesc! NU E FRUMOS CE FACETI! :(
Dar... citatele sunt superbe, se stie! Si numai Rose putea sa zica la cinci ani, ca invatatoarea e NEMERNICA FASCISTA! ROSE ROCKS! \m/

Cristina Plescan said...

Ne adoram "semizeii" cu tot sufletul,dar nu e de ajuns, pt ca parca si trupul tanjeste dupa acela ce ne'a furat gandul .

Anonymous said...

Imi e dor de Academia Vampirilor!
Citatele astea mi-au adus aminte ca nu exista un al saptelea volum al seiei. :( Sper doar ca Bloodlines va fi la fel de buna...

Christyna_BM said...

Sa stii mada ca si eu as fi vrut un al saptelea volum. Celui de-al saselea parca i-a lipsit ceva...mi-as fi dorit sa se termina altfel...sau sa fie mai lung

Andree Sma said...

Mult prea frumos:x:x:x:x

andra lavander said...

cu toti am fi vrut sa aflam mai multe despre rose si dimitri, lissa si christian si cum e viata lor dupa ce lissa a ajuns regina, iar bloodlines ne baga intr-o alta poveste, chiar daca il ador pe adrian si vreau sa stiu mai multe depsre ele as vrea ceva mai multe detalii despre rose si ceilalti rpieteni aiei

Larisa said...

Numai cuvinte de lauda despre seria aceasta...poate, poate de Craciun o sa ma bucur si eu de ea.

Larisa said...

Si evident ca ne plac citatele alese, multumim lavander :)

andra lavander said...

n-aveti pentru ce, eu tin citatele in telefon pentru moemntele cand ma plcitisesc in ore

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori