Saturday, October 15, 2011

Best Halloween Books #2

Winnie lived in her black house with her cat, Wilbur. He was black too. And that is how the trouble began. Everything in Winnies house is black - the carpet, the chairs, the bed and the sheets, the pictures on the walls, and even the bathtub! And of course her cat, Wilbur, is black too - all except for his bright-green eyes. Whenever poor Wilbur closes his eyes and tries to take a catnap, Winnie stumbles right over him. Or accidentally sits on top of him. Until one day, when Winnie gets a brilliant idea. What if Wilbur were a different color? (Goodreads)

8 comments:

Palmaciu Elena said...

Ce pisicuţă unică este acea din carte

Bonnie Ithil said...

Ce imi placeeee coperta, e o vrajitoare 100%, asa cum stim noi de mici ca ar trebui sa fie vrajitoarele cu nasul mare, coif , bagheta, pantofi ascutiti si o pisica neagra ( ca a mea ), ii lipseste doar negul de pe nas :))

ioana alexandra said...

coperta nu-mi place dar descrierea e foarte haioasa:))

Bonnie Ithil said...

Eu nu i-as schimba culoarea, chiar daca m-am asezat de cateva ori pe el pana m-am obijnuit sa pun mana mai intai sa vad daca e acolo :))

Poze: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.218607694872193.58312.100001688928541&type=1

andra lavander said...

superba coperta

Larisa said...

Probabil e pentru o anumita categorie de varsta, adica pentru copii. E frumoasa coperta.

Palmaciu Elena said...

Coperte descrie o vrejitoare ce cea cu care eram noi obisnuiti cand eram mici .Bineinteles ca acum ne-am schimbat genul putin si preferam vampiri si alte fiinte magice

Larisa said...

De fapt si ceea ce se intampla cu personajele de pe coperta imi intareste aceasta convingere...vrajitoarea care pare neindemnatica si se impiedica, biata pisica care primeste un picior... e chiar hilara =))

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori