Friday, September 30, 2011

Shatter Me (Shatter Me #1) by Tahereh Mafi (In curand la LEDA????)

Juliette hasn't touched anyone in exactly 264 days. The last time she did, it was an accident, but The Reestablishment locked her up for murder. No one knows why Juliette's touch is fatal. As long as she doesn't hurt anyone else, no one really cares. The world is too busy crumbling to pieces to pay attention to a 17-year-old girl. Diseases are destroying the population, food is hard to find, birds don't fly anymore, and the clouds are the wrong color.

The Reestablishment said their way was the only way to fix things, so they threw Juliette in a cell. Now so many people are dead that the survivors are whispering war- and The Reestablishment has changed its mind. Maybe Juliette is more than a tortured soul stuffed into a poisonous body. Maybe she's exactly what they need right now.

Juliette has to make a choice: Be a weapon. Or be a warrior.

In this electrifying debut, Tahereh Mafi presents a world as riveting as The Hunger Games and a superhero story as thrilling as The X-Men. Full of pulse-pounding romance, intoxicating villainy, and high-stakes choices, Shatter Me is a fresh and original dystopian novel—with a paranormal twist—that will leave readers anxiously awaiting its sequel.


Translation for my romanian readers: 
Juliette n-a mai atins pe nimeni de exact 264 de ani.  Ultima data cand a facut-o, a fost din greseala, dar Noua Institutie a inchis-o pentru omor. Nimeni nu stie de ce atingerea lui Juliette este fatala. Atata vreme cat nu mai raneste pe altcineva, nimanui nu-i pasa. Lumea este mult prea ocupata sa se duca de rapa, pentru a baga in seama o fata de 17 ani. Populatia este distrusa de maladii, mancarea e greu de procurat, pasarile nu mai zboara, iar norii au o culoare neobisnuita.
Cei din Noua Institutie au declarat ca metodele lor sunt singurele capabile sa repare lucrurile, asa ca au aruncat-o pe Juliette intr-o celula. Acum au murit atat de multi oameni, incat supravietuitorii soptesc razboi - si Noua Institutie si-a schimbat decizia. Poate ca Juliette este mai mult decat un suflet chinuit blocat intr-un trup otravitor. Poate ca ea este exact ce le trebuie acum.
Juliette trebuie sa aleaga: A fi o arma. Sau a fi un razboinic.
In acest debut rasunator Tahereh Mafi prezinta o lume la fel de tulburatoare ca aceea din Jocurile Foamei si o poveste cu supereroi la fel de palpitanta ca X - Men.  Shatter me este un roman distopic plin de prospetine si originalitate care va va lasa asteptand nerabdatori continuarea.


Cum am spus in titlu, am auzit ca va fi publicata de editura noastra preferata, LEDA. Sper sa fie asa, desi inca nu am nicio confirmare. Multumesc Deea pentru pont! :*


Spor la citit!

8 comments:

Deea said...

Cu placere!:))

Da, autoarea a anuntat asta ieri pe pagina ei de Facebook, dar nu a dat detalii. Oricum, este o carte f buna care deja are o groaza de recenzii bune, desi nici nu a aparut inca si drepturile au fost vandute in vreo 20 de tari. Dystopian at its best!:))

Sper sa pastreze cei de la Leda coperta, imi place f mult.

Christyna_BM said...

Si mie imi place, Deea. Asta am uitat sa mentionez in post.

Ithil said...

Pare foarte interesanta, sper sa nu fie dor un zvon si chiar sa apara la leda :D

CCAM said...

La ora asta mi se pare foarte "inspirata" ideea de a pune in prezentarea cartii "Shatter Me is a fresh [...]dystopian [..]" avand in vedere definitia DYSTOPIA - (from Ancient Greek: δυσ-, "bad, ill", and Ancient Greek: τόπος, "place, landscape") - ajungem la o lume bolnava in prospetimea ei sau la... va las sa va faceti propria parere (normal ca mi-am dat seama ca am fortat interpretarea dar nu mai fiti atat de serioase/seriosi, asta era si ideea)

andra lavander said...

sper sa fie publicata de leada, suna foarte bine

Larisa said...

Si eu sper sa se publice, imi place si coperta si subiectul.

Palmaciu Elena said...

Ma bucur ca am citit acest articol Sunt foaret bucuroasa ca o sa apara la Leda cat de curnd (sa speram)

Caval Marina said...

Am citit articolul ,e super:)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori