Thursday, September 29, 2011

Recenzie Vampirii din Morganville 03 - Aleea Intunericului

MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI...
... si în care sa mori, daca nu te deranjeaza genul acesta de lucruri!
Acum, Claire i-a jurat credinta Ameliei, cel mai puternic dintre vampirii din oras. Protectia pe care i-o asigura contractul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei. Dintr-odata, oamenii încep sa moara pe capete si în moduri misterioase, cineva din trecutul ei revine în prezent, vanand-o, iar un stravechi vampir îi transmite înfioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare în locuinta sa izolata. In ce scop – Claire urmeaza sa descopere curand... ceea ce va da un nou si înspaimantator înteles termenului de „cursuri serale”.

Parerea mea: Am terminat si volumul trei din aceasta fabuloasa serie, cu ajutorul librariei online Libris, carora le multumesc nespus pentru indulgenta si profesionalism. L-am citit  pe nerasuflate, nu m-am plictisit deloc si am multe de comentat.
Imi place Claire, este atat de dragalasa si vulnerabila...dar in aceasta noua aventura aflam ca inteligenta scolastica nu este de ajuns pentru luarea celor mai bune decizii de viata; va fi dezvaluit in sfarsit deznodamantul importantei hotarari luate de ea la finalul volumului doi.
 Desi perechile Shane/Claire si Michael/Eve se inteleg surprinzator de bine in ciuda tuturor problemelor aparute si a intamplarilor din Morganville, se simte o tensiune in relatia Shane/Michael, pe fondul evenimentelor din cartea precedenta. Prietenia celor patru este din nou pusa la incercare, iar linia dintre bine si rau, viata si moarte se subtiaza din ce in ce mai mult.
Este prezentat un nou personaj, foarte atragator, desi mortal si imprevizibil. De fapt este extrem de greu sa-ti dai seama care sunt cei buni, am momente in care cred ca numeni nu ar fi.
Volumul imi place cel mai mult din cele citite pana acum si consider ca este pregatitor pentru ceea ce va urma, de aceea abia astept sa citesc in continuare.



5 comments:

andra lavander said...

am citit cartea si este superba, intreaga serie merita citita, recent m-am apucat de volmul 6, sper sa am timp sa-l termin acum k a inceput sc

Mirela said...

sper sa am si eu ocazia sa citesc seria....imi place mult

Ithil said...

Merita citita cu siguranta. Eu am devorat primele 2 volume in 2 zile :)... si dupa am asteptat mereu sa apara si de fiecare data in maxim 2 zile terminam volumul, pana si mama le-a citit :))

Larisa said...

Am auzit si eu ca este o serie superba, recenzia ta a intarit acest lucru. Ma cam pune pe ganduri numarul de volume....

Palmaciu Elena said...

Am primul volum din serie si chiar merita nu mi-le am cumparte si le celelalte deoarece am gasit altele mai noi si eu bine am uitat de ele(ups)

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori