Sunday, August 28, 2011

Recenzie Vampirii din Morganville 01 - Casa de Sticla de Rachel Caine


Am auzit multe lucruri bune despre aceasta serie, de aceea am fost foarte fericita cand am primit-o pentru recenzie de la libraria online Libris.

Claire Danvers are doar 16 ani cand incepe colegiul. Nedorind sa o stie foarte departe, parintii o trimit intr-un  mic orasel universitar numit Morganville, Texas. Dar din cauza coeficientului de inteligenta peste medie si a satisfactiei pe care o gaseste in studiu, este privita de toti colegii ei ca o ciudatenie a naturii. Nimic iesit din comun pana aici, ea este obisnuita cu astfel de tratamente din partea colegilor ei, fiind mereu cea mai mica din clasa. Dar abuzurile sunt duse la extrem, fata fiind batuta crunt si chiar amenintata cu moartea. In aceasta situatie, hotaraste sa plece din caminul studentesc, si se refugiaza in Casa de Sticla, unde face cunostinta cu 3 dintre cei mai ciudati locatari pe care i-a vazut vreodata, dar care se dovedesc cei mai de incredere prieteni: Eve, Shane si Michael.
Curand, Claire observa ca in micul orasel nimic nu este ceea ce pare a fi la prima vedere. Aici totul este controlat de vampiri. In orice actiune exista ceva mai mult: cei buni devin cei rai, iar cei rai se dovedesc a fi buni sau oarecum buni. Motivul principal al acestui roman este neputinta dar si rezistenta impotriva a ceea ce unii considera bun iar ceilalti rau. Oamenii care isi doresc sa aiba o viata normala si lipsita de griji in acest oras, sunt mereu in pericol, la un pas de moarte.
Desi este considerata o serie pentru adolescenti, Vampirii din Morganville este mai violenta decat m-am asteptat, de aceea o recomand tinerilor de peste 15 ani. Povestea are de toate: umor, actiune si suspans. Garantat va va tine cu sufletul la gura de la prima si pana la ultima pagina.
Multumesc din nou librariei online Libris pentru ocazia de a citi aceasta frumoasa carte. 




8 comments:

Anonymous said...

Astazi am terminat de citit aceasta carte si am inceput cel de-al doilea volum.
E o serie diferita (de altele cu vampiri) si interesanta, dar e intr-adevar putin cam violenta.
Totusi, eu abia astept sa vad ce se mai intampla intre Claire si Shane. <3

Christyna_BM said...

da, si eu sunt curioasa :P

andra lavander said...

cadn am luat cartea n-am crezut ca va fi atat de buna, mai ales dupa primele pagini, apoi am fost captivata de poveste si nu-mi doream decat urmatorul volum

Larisa said...

Imi place recenzia, la fel si seria si e cu atat mai bine ca are de toate.

Andreea said...

Foarte frumoasa recenzia.Eu una ador aceasta carte si cred ca o sa o recitesc cat de curand

♥MIM said...

Uff, si eu trebuie sa le citesc..intr`o zi.

Maria said...

Am tot auzit de ea,dar nu am citit-o pana acum.Poate candva am sa o citesc...

Unknown said...

Am citit cartea aceasta și dupa nu am mai găsit la biblioteca continuarea și am tot amânat sa o mai caut. Stiu ca mi-a placut mult primul volum. <3

Si soarele e o stea

Bloguri, Bloggeri si Cititori